Influenta Vantului asupra Elementelor de Navigatie

INTRODUCERE 
I INFLUENŢA VÂNTULUI ASUPRA ELEMENTELOR DE NAVIGAŢIE
1.1. Acţiunea vântului asupra zborului aeronavelor 
1.2. Deriva şi corecţia de derivă
1.2.1. Variaţia derivei
1.3. Triunghiul de navigaţie al vitezelor 
1.4. Controlul zborului în direcţie 
1.4.1. Componentele longitudinale şi transversale ale vântului
II MIJLOACE MODERNE DE LA BORDUL AERONAVELOR CAPABILE SĂ DETERMINE INFLUENŢA VÎNTULUI ASUPRA ELEMENTELOR ZBORULUI
2.1. Navigaţia radioelectronică 
2.2. Radarul omnidirecţional VOR 
2.2.1. Generalităţi 
2.2.2. Determinarea cu ajutorul radiofarului VOR a influenţei vântului asupra zborului
2.3. Sistemul de apropiere la aterizare ILS
2.3.1. Generalităţi
2.3.2. Determinarea influenţei vântului cu ajutorul sistemului ILS
2.4. Radarul panoramic de bord
2.4.1. Generalităţi
2.4.2. Determinarea derivei cu ajutorul radarului panoramic de bord
2.4.2.1. Determinarea derivei prin două poziţii ale avionului
2.4.2.2. Determinarea derivei după deplasarea radială a reperelor
2.4.2.3. Determinarea derivei prin vizarea şi urmărirea unui reper oarecare
2.5. Radarul de bord bazat pe efectul Doppler 
2.5.1. Generalităţi 
2.5.2.Utilizarea radarului panoramic pe baza efectului Doppler pentru determinare derivei 
2.6. Utilizarea HUD în determinarea influenţei vântului 
2.6.1. Generalităţi
2.6.2. Determinarea influenţei vântului folosind HUD-ul 
III UTILIZAREA INFORMAŢIILOR ÎN EXECUTAREA ZBORURILOR
3.1. Zborul de îndepărtare şi apropiere după radiofarul omnidirecţional VOR
3.1.1. Zborul de îndepărtare de la radiofarul VOR 
3.1.2. Zborul de apropiere de radiofarul VOR
3.2. Efectuarea procedurii de apropiere după sistemul ILS
3.2.1. Zborul în sectorul radiofarului de direcţie 
3.2.2. Zborul în sectorul radiofarului de pantă 
3.3. Necesitatea realizării unei pregătiri preliminare moderne folosind calculatorul
CONCLUZII 
BIBLIOGRAFIE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu