ANALIZA DIAGNOSTIC A ACTIVITAŢII ECONOMICE ŞI FINANCIARE LA S.C. AGRICOLA INTERNATIONAL S.A.

Capitolul 1: CARACTERIZAREA SECTORULUI
AGROALIMENTAR DIN ROMANIA IN PERSPECTIVA
INTEGRARII IN U.E.
1.1ECONOMIA AGRALIMENTARA.................4
1.2ECONOMIA ALIMENTARA.........................4
1.3PREZENTAREA GENERALA A SECTORULUI PASARI DIN ROMANIA...9
1.4MODIFICAREA PERFORMANTEI TEHNICE IN MAREA INDUSTRIE......9
PRODUCATOARE DE BROILER DIN ROMANIA
1.5Ce este gripa aviara?......................11
CAPITOLUL 2
ANALIZA DIAGNOSTIC A ACTIVITAŢII ECONOMICE ŞI FINANCIARE LA S.C. AGRICOLA INTERNATIONAL S.A.
2.1 Scurt istoric..............13
2.2 Diagnoza managementului practicat la firmă..............................14
2.3 Analiza diagnostic a potenţialului tehnico-productiv..................14
2.3.1 Produse Agricola Bacău.......................................................14
2.3.2 Analiza dotarii cu mijloace fixe………………................…..18
       2.3.3 Analiza dotarii cu mijloace circulante……................…...19
       2.4    Personalul………………………..............................….19
2.5 Diagnoza rezultatelor din activitatea de productie........................20
2.5.1 Analiza canalelor de distributie si desfacere..............................20
       2.5.2. Structura costului unitar de producţie...............................22
       2.5.3 Preturile unitare de vanzare...............................................23
2.6 Diagnoza activitatii financiare. Indicatori de bonitate
     
C3 Analiza pietei produselor avicole si a preturilor  la S.C. Agricola
Internaltional S.A.(cerere ,oferta ,concurenta)
3.1 Piata interna a S.C. Agricola International S.A...........27
3.1.1Concurenta.............................................................29
3.1.2Furnizori..................................................................29
       3.1.3Clienti..............................................................30
       3.2 POLITICA DE PRODUS…………………......31
    3.3 POLITICA DE PREŢURI....................................34
       3.4 POLITICA DE PROMOVARE – COMUNICARE....37
Capitolul 4 Concluzii si propuneri......................................39

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu