Analiza ofertei de servicii din cadrul Agentiei de Turism First Class

PREZENTAREA AGENŢIEI DE TURISM FIRST CLASS 
1.1 Înfiinţare, statut şi evoluţie...............................
1.2 Organizarea agenţiei First Class Turism………
1.3 Operaţiunile agenţiei First Class Turism……… 

1.3.1 Conceperea şi comercializarea pachetelor turistice....
CAPITOLUL 2 ANALIZA  PERFORMANŢELOR  ECONOMICE  ŞI  FINANCIARE  ALE  AGENŢIEI  FIRST  CLASS TURISM....
2.1 Analiza bilanţului şi a contului de profit şi pierdere........
2.2 Analiza ratelor de rentabilitate..................................................
2.3 Oferta de pachete a agenţiei First Class Turism……………
CAPITOLUL 3 ACTIVITATEA DE PROMOVARE……

3.1 Metode de promovare practicate de Agentia First Class………… …32

3.2.  IMPLEMENTAREA  STANDARDELOR  PROFESIONALE  ÎN  SCOPUL
CREŞTERII CALITĂŢII...

3.2.1. Asigurarea calităţii……

3.2.2. Gestiunea calităţii………

3.2.3. Strategia calităţii ……

CAPITOLUL 4 CONCLUZII  SI PROPUNERI……… 

4.1. STRATEGIA DE PRODUS……

4.2. STRATEGIA DE PREŢ.........

4.3. STRATEGIA DEPROMOVARE……


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu