Campaniile sociale - caracteristici si impact asupra comunitatii

Capitolul I: Comunicarea publicitară
1. Noţiunea de comunicare ………………………..pag. 5
2. Comunicarea publicitară. Definiţii..........................pag. 7
3. Caracteristicile campaniilor publicitare……….......pag. 11
4. Tipuri de publicitate………………………..........pag. 12
5. Funcţiile publicităţii………………………….......pag. 15
6. Obiectivele campaniei de publicitate………......…pag. 16
Capitolul II: Mass-media si campaniile publicitare
1. Definiţii ale mass-media…………………............pag. 18
2. Canale de distribuţie……………………….........pag. 19
Capitolul III: Campaniile publicitare ca metoda de rezolvare a
problemelor sociale
1. Nevoia unor astfel de campanii…………...….....pag. 23
2. Particularităţile marketingului social………..........pag. 24
3. Organizaţiile sociale şi rolul lor în societate….......pag. 25
4. Obiectivele şi efectele campaniei sociale…..........pag. 28
Capitolul IV: Studiu de caz......................................pag. 32
Concluzii.................................................................pag. 38
Bibliografie..............................................................pag. 40

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu