FUNDAMENTAREA POLITICII DE DISTRIBUŢIE A SC AUTOMOBILE DACIA SA , ÎN VEDEREA CREŞTERII PROFITABILITĂŢII ACESTEIA

INTRODUCERE ………………………………………………………………….
CAPITOLUL I . POLITICA DE DISTRIBUŢIE – CALE DE CREŞTERE A
PROFITULUI SC.AUTOMOBILE DACIA SA
1.1  Politica de distributie - abordare conceptuala ……
     1.2  Etape in elaborarea strategiei de distribuţie a firmei de servicii/productie/comert ……
     1.3  Factori de influenta ai strategiei de distributie ……
     1.4  Modalitati de crestere a profitului firmei
CAPITOLUL II . COORDONATELE ACTIVITĂŢII SC AUTOMOBILE DACIA SA
PE PIAŢA  AUTO  …...
     2.1 Date de identificare
     2.2Organizarea procesuala si structurala
     2.3Analiza resurselor firmei
     2.4 Partenerii firmei
     2.5 Managemetul si strategia firmei
     2.6 Profitabilitatea firmei
CAPITOLUL III . ANALIZA FUNDAMENTĂRII ŞI ELABORĂRII POLITICII DE
DISTRIBUŢIE A SC. AUTOMOBILE DACIA SA
     3.1 Factorii de influenţă  ai politicii de distribuţie ai societăţii  SC Renault  Nissan România …...
     3.2 Politica de distribuţie a societăţii  SC Renault  Nissan România ………
     3.3 Căi de distribuţie
IV . DIRECŢIA CREŞTERII EFICIENŢEI SC. AUTOMOBILE DACIA SA…………
     4.1 Strategii de creştere a performanţei Sc Automobile Dacia SA  ………
     4.2 Analiza eficienţeidistribuţiei Sc Automobile Dacia SA
     4.3 Direcţii strategice de creştere a profitabilităţii firmei din perspective politicii de distribuţie ….
CONCLUZII
ANEXE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu