MEDIUL DE AFACERI AL FIRMEI - ANALIZA, DIAGNOSTICARE, STRATEGII MANAGERIALE

SUMMARY ........................................  3 
CAPITOLUL 1  ...................................................................  5 
FIRMA ŞI MEDIUL DE AFACERI INTERNAŢIONAL.......5 
1.1. Întreprinderea şi mediul de afaceri......................................5 
1.2. Corelaţia competitivitate - mediu de afaceri........................6 
1.3. Mediul European al afacerilor.............................................7 
1.4. Procesul de internaţionalizare a întreprinderilor mici şi mijlocii din România.......9 
CAPITOLUL 2 .....................................11 
MEDIUL FIRMEI: COMPONENTE, METODOLOGII DE DIAGNOSTICARE...11 
2.1. Componentele mediului firmei............11 
2.1.1 Macromediul întreprinderii...............12 
2.1.2 Micromediul întreprinderii................15 
2.2. Analiza mediului extern.......................17 
2.2.1. Scopul procesului de analiză a mediului extern........17 
2.2.2. Analiza contextului concurenţial pentru întreprindere...19 
2.2.3. Analiza macro-mediului întreprinderii......................24 
2.2.4. Rezumatul analizei mediului extern al întreprinderii...26 
CAPITOLUL 3........................................27 
ANALIZA MEDIULUI DE AFACERI AL COMPANIEI TERAPLAST S.A BISTRIŢA..27 
3.1. descrierea companiei.........................27 
3.2  Mediul extern...................................31 
3.2.1. Macromediul..................................31 
3.2.2. Piaţa şi cota de piaţă......................33 
3.2.3. micromediul   .................................35 
3.3. Mediul intern......................................36 
3.3.1 Situaţia financiara.............................36 
3.3.2. Aspecte privind forţa de muncă ......40 
3.3.3. Tehnologia informaţiei (IT)..............41 
3.3.4. Aspecte legate de impactul activităţii de bază a companiei asupra mediului ......42 
3.3.5. Aspecte legate de cercetare şi dezvoltare........42 
3.3.6.  Puncte tari şi puncte slabe; perspective; Analiza SWOT................................43 
STRATEGII MANAGERIALE ÎN PERSPECTIVA ANULUI 2010......................45 
CONCLUZII...........................................46 
BIBLIOGRAFIE......................................48 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu