Politici şi strategii de produs

Introducere .....................................................................2
Cap 1.   Aspecte teoretice privind privind portofoliul de produs şi marcă .3
1.1.Produsul .........................................................................3
1.2.Conceptul de produs ......................................................4
1.3.Conceptul de marcă .......................................................5
1.4.Marcă şi produsul ..........................................................8
Cap 2. Prezentarea Tuborg România .............................10
1.1. Scurt istoric ...........................................................10
1.2. Cadrul juridic ........................................................12
1.3. Cadrul organizatoric al societăţii ............................12
1.4. Mediul de market .................................................13
2.4.1. Micromediul de marketing  ................................13
2.4.1.1. Clienţii firmei  ................................................13
2.4.1.2. Furnizorii firmei .............................................14
2.4.1.3. Concurenţii firmei ..........................................14
2.4.1.4. Organismele juridice .....................................15
2.4.2. Macromediul de marketing ..............................15
Cap 3. Politici şi strategii de produs şi marcă în cadrul Tuborg România .17
3.1. Prezentarea produselor şi mărcilor .....................17
3.2. Portofoliul de produse .......................................18
3.3. Mărcile firmei ...................................................19
3.4. Strategiile de produs ........................................ 25
3.5. Politici şi strategii de produs ..............................28
Cap 4. Introducerea în cadrul pieţei a noului Granini – răcoarea fructelor ..29
4.1. Expunerea introductivă privind noul produs .......29
4.2. Asimilarea noului produs ..................................30
4.3. Plan promoţional de lansare a noului Granini ....32
I. Analiza mediului ....................................................32
II. Analiza SWOT ...................................................33
III. Obiectivele firmei ..............................................33
IV. Strategia de marketing .......................................34
Cap 5. Concluzii .....................................................35
Biografie ................................................................36
Anexe

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu