Strategia de dezvoltare a firmei S.C SENORG ROMÂNIA S.R.L

Introducere…………… …….…1
Capitolul I – Comerţ internaţional factor primordial – contractul de vânazare/ cumpărare – pilon central al schimburilor internationale... .....2
1.1 Definiţie, Scurt istoric, Caracteristici.......... ..........2
1.2 Factori determinanţi recenţi ai evoluţiei comerţului internaţional............4
1.3 Fenomene economice specifice noului context mondial……...…............5
1.4 Conţinutul contractului de vânzare/cumpărare internaţională...... .....7
Capitolul II – S.C. SENORG ROMÂNIA - Efectuarea  unui import de componente pentru calculatoare din SUA, de la firma „KINGSTON TEHNOLOGY COMPANY”.. .30
2.1 Prezentarea firmei S.C. SENORG ROMÂNIA S.R.L.............................30
2.2 Prezentarea firmei KINGSTON TEHNOLOGY COMPANY................37
2.3 Conjunctura actuală pe piaţa internaţională a echipamentelor pentru calculatoare…......41
2.4 Studiu de caz: Derularea contractului de import între KINGSTON TECHNOLOGY din SUA şi S.C SENORG ROMÂNIA S.R.L… ..46
2.5 Particularităţi ale operaţiunilor de import/export……………….............53
Capitolul III – Strategia de dezvoltare a firmei S.C SENORG ROMÂNIA S.R.L…… .......…56
3.1 Organizarea şi resursele umane ale firmei  S.C. SENORG ROMÂNIA S.R.L…… ........58
3.2 Analiza mediului extern al firmei S.C. SENORG ROMÂNIA S.R.L… ........59
3.3 Caracterizarea contextului concurenţial…… .........61
3.4 Analiza punctelor forte şi a vulnerabilităţilor firmei SENORG ROMÂNIA…… ..........62
3.5 Evoluţia performanţelor firmei S.C. SENORG ROMÂNIA S.R.L…………… ...65
3.6. Consideraţii personale asupra liniilor de dezvoltare recomandate……… …67
3.7Comerţul internaţional în anul 2006 şi aprecieri pentru 2007-2008.........71
BIBLIOGRAFIE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu