INTRODUCERE
CAPITOLUL 1. Aspecte teoretice introductive vizând tema abordată
1.1. Delimitări conceptuale. Tendinţe de modernizare a evaluării şcolare
1.2. Importanţa evaluării şi funcţiile ei
1.3. Motivaţia pentru învăţare şi evaluarea
1.4. Afectivitate, comunicare şi evaluare
1.5. Creativitatea şi evaluarea
1.6. Evoluţia criteriului în evaluare. Modele de interpretare a conceptului
de criteriu
1.7. Capcanele evaluării
1.8. Erori frecvente în evaluare
CAPITOLUL 2. Tradiţional vs. modern în evaluare. Metode moderne de
evaluare, de la teorie la practică
2.1. Observarea sistematică a comportamentului elevului faţă de învăţare ……
2.2. Portofoliul
2.3. Proiectul
2.4. Investigaţia
2.5. Autoevaluarea
ÎNCHEIERE
ANEXE
BIBLIOGRAFIE
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu