Aplicatie software pentru evidenta clientilor unei firme

1. Organizarea datelor în baze de date …………………………………………… 5
1.1. Conceptul de bază de date ………………………………………………. 5
1.2. S.G.B.D.R  prezentare generală ………………………………………... 10
1.3. Elemente caracteristice BDM şi BDO …………………………………... 15
1.4. Procesarea analitică a informaţiilor ……………………………………... 17
1.4.1. Arhitectura sistemelor de analiză multidimensională …………... 18
1.4.2. Rolul motorului analitic ………………………………………… 18
1.4.3. Elemente definitorii privind interfaţa client a aplicaţiilor bazate pe motorul analitic şi depozitele de date19
2. OLAP: modelare şi analiza multidimensională ………………………………... 21
2.1. Elemente introductive …………………………………………………… 21
2.2. Denormalizarea modelului bazei de date ……………………………….. 26
2.3. Modelarea multidimensionala …………………………………………... 27
2.3.1. Tipuri de modele multidimensionale …………………………… 33
2.3.2. Avantaje şi dezavantaje ale modelului multidimensional ………. 36
2.4. Optimizarea la nivel fizic a bazelor de date multidimensionale ………… 39
2.4.1. Partiţionarea tabelelor ………………………………………….. 41
2.4.2. Analiza datelor prin intermediul tehnologiilor MOLAP şi ROLAP 42

3. Explorarea datelor din BDM (Data Mining) …………………………………... 45
3.1. Prezentare generala ……………………………………………………… 45
3.2. Gestiunea BDM folosind MS SQL Server ……………………………… 47
3.3. Business Inteligence  concept şi fundamente ………………………….. 49
3.3.1. Depozitele de date şi componentele de business inteligence …… 49
3.3.2. Proiectarea soluţiilor de business inteligence …………………... 50
3.4. Limitele sistemelor tranzacţionale în analiza informaţiilor din bazele de date 52
3.5. Elemente fundamentale privind depozitele de date …………………….. 54
3.6. Clasificarea depozitelor de date …………………………………………. 56
4. Studiu de caz …………………………………………………………………... 57
4.1. Descrierea generală a aplicaţiei (Visual FoxPro) ……………………….. 57
4.2. Formulare şi rapoarte ale aplicaţiei ……………………………………... 61
4.3. Structura tabelelor aplicaţiei …………………………………………….. 85
Bibliografie 87

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu