Aplicatii Educationale Interactive. E-learning

Capitolul I
Invăţarea asistată de calculator
1.1. Principii de bază ale învăţării asistate de calculator
1.1.1. Definirea invatarii asistate de calculator
1.1.2. Concepte ale invatarii asistate de calculator
1.1.3. Metode de invatare in instruirea asistată de calculator
1.1.4. Avantaje si dezavantaje ale invatarii asistate de calculator
I.2. Evolutia istorică a educatiei la distantă
I.2.1. Aparitia educatiei la distanta
I.2.2. Tipuri de educatie la distanta
I.2.3. Trăsăturile principale ale acestei evolutii
I.3. Învăţarea cu ajutorul web-ului
I.3.1. Geneza si evolutia Internetului
I.3.2. Potentialul educational al Internet-ului
I.3.3. Standarde, tactici, strategii, principii, metode
I.3.4. Ce este învăţarea prin web?
I.3.5. Modele de învăţare prin web
I.3.6. Profesorul şi rolul său în instruirea bazata pe web(WBT)
I.3.7. Probleme in implementare
Capitolul II
II.1. Studiul asistat de calculator in invatamantul romanesc
II.2. Potentialul educatiei la distantă în cadrul social actual general
II.3. Sisteme de invatamant asistate de calculator – stadiul actual
II.3.1. Obiective
II.3.2. Cadru conceptual
II.3.3. Institutii virtuale
II.3.4 Certificari on-line
II.3.5. Tipologii e-Learning
II.3.6. Universitati virtuale
II.3.7. Factori care influenteaza succesul
II.3.8. Avantaje
II.4 Descrierea conceptuala – Sistem avansat de invatare la distanta
II.4.1. Justificarea tehnologiilor utilizate
II.4.2. Descrierea generala a solutiei
II.4.3. Structuri de cursuri
II.4.4. Interfata cu utilizatorul
II.5. Realizari e-Learning in invatamantul romanesc
II.5.1. Pachetul de programe "Course Builder"
II.5.2. Site-ul Ť e-Invatamant ť
II.6. Realizari in UPG Ploiesti
II.6.1. Pleia@d - Descriere generală
II.6.2. Obiective
II.6.3. Instrumente Plei@d
II.6.4. Mod de utilizare
Concluzii
Bibliografie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu