Tehnologii comunicative de predare a frazeologismelor engleze în învăţămîntul superior

1. REPERE EPISTEMOLOGICE ALE TEHNOLOGIILOR COMUNICATIVE DE PREDARE A FRAZEOLOGISMELOR ENGLEZE
  • 1.1. Evoluţia conceptului de tehnologii comunicative de predare a frazeologismelor engleze
  • 1.2. Tendinţe clasice şi moderne în clasifi carea frazeologismelor engleze
  • 1.3. Concluzii la capitolul 1

2. METODOLOGIA VALORIFICĂRII FRAZEOLOGISMELOR ENGLEZE ÎN ÎNVĂŢĂMÎNTUL UNIVERSITAR
  • 2.1. Determinări psiholingvistice şi psihopedagogice ale abordării comunicative a
  • frazeologismelor în predarea limbii engleze
  • 2.2. Oportunităţi metodologice de efi cientizare a predării – învăţării – evaluării limbii engleze
  • 2.3. Modelul de predare a frazeologismelor engleze prin tehnologii comunicative în învăţămîntul superior (MPFETC)
  • 2.4. Concluzii la capitolul 2

3. CADRUL EXPERENŢIAL AL TEHNOLOGIILOR COMUNICATIVE DE PREDARE A FRAZEOLOGISMELOR ENGLEZE ÎN ÎNVĂŢĂMÎNTUL SUPERIOR
  • 3.1. Caracteristici şi niveluri de dezvoltare a limbajului frazeologic englez al studenţilor
  • 3.2. Valorile comunicative ale limbajului frazeologic englez validate experimental
  • 3.3. Concluzii la capitolul 3

CONCLUZII GENERALE ŞI RECOMANDĂRI PRACTICE