Evolutia Transporturilor Turistice Aeriene

INTRODUCERE 6
CAPITOLUL 1 CONSIDERAŢII TEORETICE PRIVIND INTERDEPENDENŢA RELAŢIEI DINTRE TURISM ŞI TRANSPORTURILE AERIENE 9
1.1. Concepte şi definiţii uzuale în transporturile aeriene 9
1.2. Scurt istoric al transporturilor aeriene 12
1.3. Forme de prestaţii folosite în traficul turistic aerian 13
1.3.1. Cursele charter 14
1.3.2. Cursele de linie 17
1.4. Aspecte privind evoluţia transporturilor turistice aeriene 18
1.5. Schimbări majore globale pentru transportul aerian în secolul XXI 20
CAPITOLUL 2 EVOLUŢIA ÎN STRUCTURĂ ŞI DINAMICĂ A TRANSPORTURILOR TURISTICE AERIENE DIN UNIUNEA EUROPEANĂ ÎN PERIOADA 2001-2005 23
2.1. Analiza transporturilor turistice aeriene din Uniunea Europeană 23
2.2. Caracteristicile transporturilor turistice aeriene din principalele ţări membre ale Uniunii Europene 25
2.2.1. Marea Britanie 25
2.2.2. Germania 26
2.2.3. Spania 27
2.2.4. Franţa 29
2.2.5. Italia 31
2.3. Principalele aeroporturi din Uniunea Europeană 32
2.4. Cerul unic european 33
CAPITOLUL 3 STUDIU DE CAZ: COMPANIILE AERIENE LOW-COST 37
3.1. Scurt istoric al conceptului de companie aeriană low-cost 37
3.2. Avantajele utilizării curselor low-cost 38
3.3. Costurile unei companii aeriene low-cost 39
3.3.1. Costurile de operare directe 40
3.3.1.1. Costurile cu personalul de zbor 40
3.3.1.2. Densitatea locurilor din avion 41
3.3.1.3. Durata de utilizare a avioanelor 41
3.3.1.4. Timpul petrecut la sol 42
3.3.1.5. Întreţinerea şi verificarea 42
3.3.1.6. Flota 43
3.3.1.7. Taxele de aeroport 43
3.3.1.8. Combustibilul şi controlul aerian al zborului 43
3.3.2. Costurile de operare indirecte 44
3.3.2.1. Costurile de bază aeriană şi serviciile la sol 44
3.3.2.2. Serviciile pentru pasageri 45
3.3.2.3. Cheltuielile cu distribuţia şi publicitatea 45
3.3.2.4. Administrarea 45
3.4. Tarifele biletelor companiilor aeriene low-cost 46
3.5. Principalele companii aeriene low-cost din Uniunea Europeană 46
3.3.1. Ryanair 47
3.3.2. EasyJet 48
3.3.3. Air Berlin 49
3.3.4. TUIfly 50
3.3.5. Germanwings 51
CAPITOLUL 4 EVOLUŢIA TRANSPORTURILOR TURISTICE AERIENE DIN ROMÂNIA 54
4.1. Mijloacele de transport utilizate de turiştii români şi străini
4.1.1. Fluxuri turistice emiţătoare
4.1.2. Fluxuri turistice receptoare
4.2. Analiza transportului aerian din România 
4.2.1. Evoluţia traficului de pasageri
4.2.2. Evoluţia mişcărilor de aeronave
4.2.3. Traficul de pasageri pe primele cinci aeroporturi din România 
4.2.3.1. Aeroportul Internaţional Bucureşti Henri Coandă (Otopeni)
 4.2.3.2. Aeroportul Internaţional Timişoara (Traian Vuia)
 4.2.3.3. Aeroportul Internaţional Bucureşti Aurel Vlaicu (Băneasa)
 4.2.3.4. Aeroportul Internaţional Cluj-Napoca (Someşeni)
 4.2.3.5. Aeroportul Internaţional Constanţa (Mihail Kogălniceanu) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu