Aspecte privind reperele cronologice si stilistice in creatia muzicala


1.    JOHANNES BRAHMS
1.1    Repere Cronologice Si Stilistice In Creatia Muzicala
1.2    Sonata Op. 120 Nr. 1 Pentru Viola Si Pian
1.2.1    Analiza Formala
1.3    Tema Principala
1.3.1    Puntea
1.3.2    Dezvoltarea
1.3.3    Reexpozitia
1.4    Analiza Stilistico - Interpretativa
2.    JOHANN SEBASTIAN BACH
2.1    Repere Cronologice In Creatia Sa
2.2    Repere Stilistice In Creatia Lui Bach
2.2.1    Sonatele Si Partitele Pentru Vioara Solo
2.2.2    Analiza Formala. Partea A Treia - Andante - Din Sonata A Doua
2.2.3    Analiza Stilistico - Interpretativa
3.    PAUL HINDEMITH
3.1    Repere Cronologice In Creatia Muzicala
3.2    Repere Stilistice Caracteristice Creatiei
3.3    Analiza Formala Si Stilistico - Interpretativa A Lucrarii
3.3.1    Sonata Op. 25 Nr. 1 Partea A Iv - A
3.3.2    Analiza Stilistica A Lucrarii
4.    STAN GOLESTAN
4.1    Repere Cronologice In Creatie
4.2    Repere Stilistice Ale Creatiei
4.2.1    Analiza Formala A Lucrarii
4.2.1.1    Introducerea (lento)
4.2.1.2    Arioso, In Tempo Lento
4.2.2    Analiza Formala A Piesei
5.    DAN DEDIU
5.1    Repere Cronologice Ale Creatiei
5.2    Mikrobenmusik Pentru Pian, Viola Si Clarinet
5.3    Analiza Formala A Lucrarii
5.4    Analiza Stilistico - Interpretativa
6.    WOLFGANG AMADEUS MOZART
6.1    Repere Cronologice In Creatia Sa
6.2    Repere Stilistice Ale Creatiei
6.3    Analiza Formala A Trio - Ului Nr. 7 K. 5. 498 - "Kegelstadt"
6.4    Analiza Stilistica A Lucrarii
7.    BIBLIOGRAFIE