Delimitarea clasica si romantica in creatiile eminesciene

1.    INTRODUCERE
2.    MOTIVAREA GENERALA SI PERSONALA A ALEGERII TEMEI
3.    LITERATURA EUROPEANA SI ROMANA INTRE CLASICISM SI ROMANTISM
3.1    Moduri De Diferentiere
3.2    Recuperare Culturala
3.3    Rotunjirea Unui Suflet
3.4    Complementaritate Si Sinteza
3.5    Suprematia Modelelor Interne
3.6    O Dialectica A Limbajului
3.7    Un Suflu Originar, Organic
3.8    Monologand Asupra Destinului
3.9    Spiritul De Geometrie
3.9.1    Nota 1
3.9.2    Nota 2
4.    FUNDAMENTAREA STIINTIFICA, DOCUMENTAREA TEMEI
5.    DRUMUL SPRE NEMARGINI
5.1    Buna Vecinatate
5.1.1    Nota 1
5.2    Viziunea Cosmologica Si Ontologica
5.2.1    Trei Atitudini Structurale
5.2.2    Viziunea Cosmologica (cele Opt Mituri Poetice Fundamentale)
5.2.3    Motive Romantice In Opera Eminesciana
5.2.4    Poezia Iubirii Si A Naturii
5.2.5    Folclorul, Izvor De Inspiratie
5.2.6    Scrisorile
5.2.7    Repere De Interpretare La "Oda - In Metru Antic"
5.2.7.1    Nota 1
5.2.7.2    Nota 2
6.    PRECIZAREA IPOTEZELOR DE LUCRU, A OBIECTIVELOR SI METODOLOGIA CERCETAR2. ASPIRATIA SPRE O ARTA IDEALA
6.1    Un Prozator Surprinzator
6.2    Transfigurarea Realitatii
6.3    Intre Doua Atitudini
7.    PREZENTAREA SI INTERPRETAREA REZULTATELOR OBTINUTE
7.1    Sub Semnul Marii Sinteze
7.1.1    Zbaterea Intre Contrarii
7.1.2    Confluente Lirice
7.1.3    Motivul "Florii Albastre"
7.1.4    Compozitia Contrariilor
7.1.5    Contrastul Conditiei Umane
7.1.6    O Drama A Antinomiilor
7.1.7    Perfectiunea Operei
7.1.8    Poemul Dorului
7.1.9    Poezia De Introspectie
7.1.10    Intre Romanticitate Si Clasicitate
7.2    Sub Semnul Bucuriei Si Al Modelului Fiintei Romanesti
7.2.1    Vibratii Spirituale
7.2.2    Capodoperele Dramatice
7.2.3    Teme Si Motive
7.2.4    Opera Scriitorului - Repere De Prezentare
7.2.5    Valori Artistice Si De Limba
7.2.6    Dialectica Tezei, Antitezei Si Sintezei
7.2.7    Intre Cunoscut Si Mister
7.2.8    Virtualitati Simbolice
7.2.9    In Contemporaneitatea Poeziei Moderne Europene
7.2.10    Punctul De Plecare Pentru Toata Dezvoltarea Viitoare
7.2.11    Intre Doua Poturi
7.2.12    Opera De Foc Si De Aur
7.2.13    Antinomia Dintre Basm Si Gandire
8.    PROPUNERI METODICE SI AMELIORATIVE
9.    CONCLUZII
10.    BIBLIOGRAFIE