Analiza lectiei de recapitulare si sitematizare a cunostintelor

1.    INTRODUCERE
1.1    Importanta Locului Si Sarcinile Predarii Geografiei Si Stiintelor In Invatamantul Primar
1.2    Motivarea Alegerii Temei
1.3    Obiectivele Lucrarii
2.    CARACTERIZAREA GENERALA A VEGETATIEI DIN ROMANIA
2.1    Scurt Istoric Despre Cunoasterea Si Cercetarea Vegetatiei In Romania
2.2    Dezvoltarea Istorica Si Formarea Actualelor Asociatii Vegetale
2.3    Factorii Care Influenteaza Dezvoltarea Vegetatiei
3.    ACTUALELE ASOCIATII VEGETALE
3.1    Vegetatia De Munte
3.1.1    Etajul Alpin
3.1.2    Etajul Subalpin
3.1.3    Padurile De Munte
3.2    Vegetatia Dealurilor Si Podisurilor
3.2.1    Subetajul Gorunului
3.2.2    Zona Stejeretelor
3.3    Vegetatia Campiilor
3.3.1    Zona De Silvostepa
3.3.2    Zona De Stepa
4.    TIPURI ZONALE
4.1    Vegetatia Saraturilor
4.2    Vegetatia Nisipurilor
4.3    Vegetatia De Lunca
5.    VEGETATIA ACVATICA
5.1    Vegetatia Apelor Curgatoare
5.2    Vegetatia De Mlastina
5.3    Vegetatia Lacurilor
5.4    Vegetatia Marii Negre
5.5    Rezervatii Si Monumente Ale Naturii
5.6    Modificari Antropice Asupra Vegetatiei Din Romania
5.7    Valorificarea Resurselor Naturale
6.    FORMA DE ORGANIZARE - CADRUL DE DESFASURARE AL PROCESULUI DE INVATAMANT
7.    FORME DE ORGANIZARE A PROCESULUI DE INVATAMANT
7.1    Lectia - Forma De Baza A Procesului De Invatamant
7.1.1    Caracterizare Generala A Lectiei
7.1.2    Structura Sistematica Interna A Unei Lectii
7.1.3    Tipuri Fundamentale De Lectii
7.2    Alte Forme De Organizare A Procesului De Invatamant
8.    LECTIA DE RECAPITULARE SI SISTEMATIZARE
8.1    Prezentare Generala
8.2    Etapele Lectiei De Recapitulare Si Sistematizare
8.3    Metode Folosite In Recapitularea Si Sistematizarea Cunostintelor
8.4    Mijloace De Invatamant Si Functiile Lor
8.5    Principii Didactice Si Geografice Folosite In Lectiile De Geografie Si Stiinte Ale Naturii
9.    CONCLUZII
10.    BIBLIOGRAFIE