EVOLUTIA CONCEPTULUI DE PERSUASIUNE SI IMPORTANTA SA IN PRACTICA PR

CUPRINS:
   CAP. I - Introducere
      Conceptul de Persuasiune                           p.2
   CAP. II – Apari]ia teoriei Societ\]ii de Mas\
      2.1 Originile Studiului Influen]ei Sociale               p. 7
      2.2 Teorii ale Influen]ei Societ\]ii de Mas\             p.10
      2.3 Opinia Public\                                       p.16
   CAP. III – Factorii care condi]ioneaz\ ac]iunea persuasiv\
   CAP. IV – Strategii [I argumente persuasive
      4.1 Strategii de Persuadare                        p.27
      4.2 Argumente persuasive                           p.34
   CAP.V – Construirea campaniei persuasive
      5.1 Credibilitatea Sursei                                p.38
      5.2 Construirea Mesajului                          p.42
      5.3 Mesajele Publicitare                                 p.47
   CAP. VI – Tipuri de persuasiune
      6.1 Propaganda                                     p.51
      6.2 Manipularea                                    p.58