Impactul Campaniilor Sociale Asupra Publicului din Romania

INTRODUCERE 3
CAPITOLUL I. PUBLICITATE ȘI PUBLICITATE SOCIALĂ 5
1.1 Publicitatea – Noţiuni generale 5
1.1.1 Definire 5
1.1.2 Tipuri de publicitate 6
1.1.2.1 Publicitatea raţională 7
1.1.2.2 Publicitatea mecanicistă 7
1.1.2.3 Publicitatea integrativă 8
1.1.2.4 Publicitatea sugestivă 9
1.1.3 Formele publicităţii 10
1.1.4 Structura enunţului publicitar 10
1.1.5 Suporturi publicitare 14
1.2 Publicitate socială 16
1.2.1 Simbioza socială 21
1.2.2 Consumatorul- subiect social 23
CAPITOLUL II. PUBLICITATEA ÎN CAMPANIILE SOCIALE 25
2.1 Campania socială 25
2.2 Responsabilitatea socială corporatistă 26
2.2.1 Definirea conceptului 26
2.2.2 Tipuri de responsabilitate socială 27
2.2.3 Impactul responsabilităţii sociale asupra economiei corporaţiei 30
2.2.3.1 Impactul asumării responsabilităţii sociale asupra strategiei corporaţiei 31
2.2.3.2 Costurile şi beneficiile asumării responsabilităţii sociale 33
2.2.4 Responsabilitatea socială corporatistă în România 34
2.3 Benetton-publicitate şi/sau responsabilitate socială 34
2.4 Campanii sociale desfăşurate în România 39
2.4.1 Campania Șansă la viaţă, şansă la noi amintiri Procter & Gamble 39
2.4.2 Responsabilitatea socială în cadrul companiei COSMOTE 41
CAPITOLUL III. STUDIU DE CAZ: CAMPANIA FEMEI ȊN UMBRĂ. UMBRE 43
3.1 Violenţa- noţiuni introductive 44
3.1.1 Definirea conceptului 44
3.1.2 Formele de manifestare a violenţei 45
3.1.2.1 Violenţa psihologică 45
3.1.2.2 Violenţa fizică 45
3.1.2.3 Violenţa socială 45
3.1.2.4 Violenţa economică 46
3.1.2.5 Violenţa sexuală 46
3.1.3 Cauzele comportamentului violent manifestat asupra femeilor 47
3.1.4 Efectele violenţei asupra victimelor 48
3.2 Campania Femei în umbră. Umbre 49
3.2.1 Date şi statistici 63
3.2.2 Impactul economic şi social al violenţei împotriva femeilor 65
3.2.3 Violenţa împotriva femeii prezentată în presa din România 66
3.2.3.1 Modul de prezentare publică a formelor de violenţă 66
3.2.3.2 Articole din presa scrisă cu referire directă la violenţa asupra femeii 67
3.2.3.3 Violenţa împotriva femeii prezentată în emisiunile de televiziune 68
3.2.4 Campania celor 16 zile de activism împotriva violenţei asupra femeii desfăşurată în judeţul Gorj 69
3.2.5 Campania celor 16 zile de activism împotriva violenţei asupra femeii desfăşurată în judeţul Mureş 70
3.2.6 Femei în umbră. Umbre. Bucureşti, 25 noiembrie 2008 71
3.2.7 Ziua internaţională a femeilor - 8 martie 73
3.2.8 Implicarea bărbaţilor în problema combaterii violenţei împotriva femeii 75
3.2.9 Campania Secretarului General al ONU pentru eliminarea violenţei împotriva femeilor (2008-2015) 77
3.2.10 Violenţa domestică asupra femeii însărcinate 79
CONCLUZII 83
BIBLIOGRAFIE.86

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu